آذر ۲۶, ۱۳۹۵

دوره های تکمیلی

https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/4-12.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/4-11.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/4-10.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/4-9.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/4-8.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/4-7.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/4-6.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/4-5.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/4-4.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/4-3.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/4-2.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/4-1.png
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/4-1.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/3.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/2-3.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/2-2.jpg
https://www.etemadgl.ir/wp-content/uploads/2016/12/2-1.jpg

تمامی دوره ها با شهریه اقساط میباشد و در پایان دوره دیپلم فنی حرفه ای اعطا می گردد

خیاطی اعتماد

۱ . آموزش فوق تخصصی لباس های مجلسی ، عقد ، عروس ( با سبک مولاژ ، اوت کوتور )

در این دوره از جدیدترین ژورنال ها استفاده میشود پس از فراگیری دوره اولیه خیاطی و آشنایی با برش و دوخت ، نیاز به فراگیری دوره های پیشرفته داریم. با شرکت در دوره فوق تخصصی لباس شب و عروس هنر جویان توانایی تشخیص مدل ها، برش و دوخت ، طراحی و اجرا مدلها را خواهند داشت. در این دوره آموزش تمامی مدلهای دکلته ، نیم دکلته ، دکلته پر فنر ، دکلته های کاپ دار ، دکلته جعبه ای ، باکس ، گن دار ، تاپ دکلته تور پر فنر ، تمامی زیر سازها، انواع گیپور دوزی ، بندینک دوزی ، دراپه های جمع شو ، دنباله دار ، کر فیله ها ، گیپور ها به صورت کاملا عملی در کلاس اجرا میشود.

در این دوره ، کار عملی روی مانکن و مانکن سازی شخصی ، مانکن اتو خور را فرا میگیرید. نمونه ها به صورت تاپ دکلته جدا و به صورت یکسره میباشد و تمامی قسمت های لباس اعم از مولاژ ، دراپاژ روی مانکن به صورت کاملا عملی در کلاس اجرا میشود. مدت زمان آموزش سه ماه ، هفته ای یک جلسه می باشد که در پایان دیپلم فنی حرفه ای اعطا میگردد.

۲ . آموزش دوره ژورنال مقدماتی و پایه

در این دوره انواع مدل های لباس شب ، نامزدی و عروس با سبک شخصی دوزی آموزش داده میشود. انواع تاپ دکلته فنر دار ، سوتین دار ، آهار دار، گان کشی ، کاپ های سرخود ، کاپ های جدا ، تاپ دکلته دو کاپه ، مدل های رومی ، هالتری ، اشکالات و ایراد های اندامی ، با آستر کشی های کاملا غلفتی به صورت کاملا عملی در کلاس اجرا میشود ، مدت زمان آموزش دو ماه ، هفته ای یک جلسه که در پایان دوره دیپلم فنی حرفه ای اعطا میگردد.

۳ . آموزش دوره سایز بندی ، دوخت های تجاری

هنر جو پس از دوره مقدماتی خیاطی ، با آموزش ده کار گلچین از کل خیاطی توانمندی لازم را پیدا کرده که هم شخصی دوز باشد هم سری دوز باشد.

در این دوره ۱۰ کار متفاوت ، ابتدا با سبک سایزبندی درس داده میشود و هر درس در کلاس به صورت کاملا عملی برش شده و سپس چرخکاری میشود و پس از آن اتو کاری و کش کاری های لازم را انجام میدهیم و با توجه به فرمول های اختصاصی برای هر درس هنرجو این توانایی را خواهد داشت که شخصی دوزی و سری دوزی را اجرا کند .

ده کار گلچین شامل : دامن ها ، شلوار ها ، خردسالان ، بالا تنه کلاسیک با یقه های مسطح ، یقه های جدا ، پیراهن مردانه ، مانتو ها ، کت با آستر ، پالتو با آستر ، کاپشن ، آستین دو تکه و انواع جیب ها می باشد.

۴ . دوره ژورنال گره و پیچ

در آموزش این دوره ۲۵ مدل از لباس های شب و مجلسی که در قسمت های مختلف حالت گره و پیچ هست و با پارچه های لَخت مانند کرپ کش ، ریون ها انجام میشود و تماما در کلاس به صورت کاملا عملی اجرا می شود . مدت زمان آموزش یک و نیم ماه ، هفته ای یک جلسه میباشد .

 ۵ . آموزش ژورنال کش و دراپه

۲۵ مدل از ژورنال کش ها و دراپه انتخاب شده است که این مدل ها کاملا کاربردی می باشد و با پارچه بسیار لَخت آموزش داده میشود . مدت زمان آموزش یک و نیم ماه ، هفته ای یک جلسه میباشد.

۶ . آموزش ژورنال رقص قیچی (بدون چرخکاری)

در این ژورنال ۱۸ مدل آموزش داده می شود که در این مدل ها هیچگونه چرخکاری و دوخت نیاز نیست و پس از برش قابل استفاده و بسیار کاربردی می باشد و مدت زمان آموزش سه جلسه ، هفته ای یک جلسه می باشد.

۷ . آموزش دوره ژورنال اوریگامی (تکنیک تا و کاغذ)

تمامی مدل های این ژورنال فوق العادع زیبا و کاربردی می باشد و در قسمت های مختلف لباس کاربرد دارد.

۸ . آموزش ژورنال سوتین و سوتیس

این دوره شامل ۲۰ مدل متنوع از سوتین ها به حالت دو تکه ای ، سه تکه ای ، چهار تکه ای و پنج تکه ای را شامل میشود که برای سینه های کوچک ، متوسط و بزرگ طراحی شده اند و با توجه به برش و دوخت لباس می توان از پارچه هر لباسی سوتین مخصوص خود شخص نیز دوخته شود و نکته قابل توجه اینکه کاربرد آن ، هم به صورت شخصی دوزی و هم به صورت سری دوزی میباشد.

۹ . آموزش انواع تاج های ژله ای ، گل های پارچه ای آهار دار و بدون آهار

تنوع تاج ها بسیار و کاربردشان در تزیین موی سر و لباس می باشد ، که در پایان دوره قابل فروش و اجاره می باشد .در گل های پارچه ای ، بیست مدل گل با نام های مرسوم اعم از آهار دار و بدون آهار و قابل شستشو میباشد که در قسمت های مختلف لباس و در تزیین موی سر و لباس عروس کاربرد دارد .

۱۰ . آموزش تخصصی طراحی لباس و آناتومی اندام

این دوره شامل آموزش طبیعت بی جان ، انواع طراحی احجام ، سایه و روشن کردن احجام ، طراحی چهره ، مو ، اندام ، انواع فیگور ها ، جنسیت پارچه ها ، اشکال و ایراد های اندامی ، طراحی مدل های متناسب با ایراد اندامی ، مبحث دایره رنگ ها و کاربردشان در لباس و ژورنال می باشد . مدت زمان آموزش شش ماه ، هفته ای یک جلسه می باشد که در پایان دوره دیپلم سازمان فنی و حرفه ای اعطا می شود.

۱۱ . آموزش گلدوزی با انواع چرخ ها و دست

این دوره شامل چهار ترم ، یک ماهه می باشد که شامل انواع ابریشم دوزی ، تکه دوزی، چند رنگ دوزی ، کاموا دوزی ، زری دوزی ، منجوق دوزی ، توری دوزی ، قیطان دوزی و … می باشد و در پایان دوره دیپلم سازمان فنی و حرفه ای اعطا می شود.

۱۲ . آموزش دوره تزیینات روی لباس

این دوره شامل سنگ دوزی ،ملیله ،منجوق ،پولک دوزی ،فلس دوزی ،شرابه دوزی ،نگین دوزی ،سرمه دوزی ، گندمی دوزی و … می باشد.

۱۳ . آموزش ویژه :

آموزش الگو های اورجینال ترک شامل بالا تنه کلاسیک ، دامن ، شلوار ، جلیقه ، کت با آستر کشی کاملا غلفتی . اجرای کامل برش ، دوخت ، اتوکاری ، کش کاری در کلاس به صورت عملی انجام می شود .

۱۴ . آموزش ژورنال مانتو های کلاسیک و فانتزی

۱۵ . آموزش انواع کلاه ، دستکش ، انواع تور سر عروس و انواع شنل

۱۶ . آموزش پلیت پیلیت (انواع پلیسه های دستی با قالب های شخصی)
 


 *قابل توجه مزون داران ، مدیران ، مربیان و هنر جویان محترم*

الگو های صد در صد اصل ترک در دوازده سایز از سایز ۳۴ الی ۵۸

الگوی اساس بالا تنه ، آستین ساده اولیه ، الگوی اساس کت به همراه الگوی آستری کت ، الگوی آستین دو تکه کت ، الگوی شلوار پارچه ای ،الگوی شلوار جین ، مانتو . (بابت لباس های مجلسی، مانتو ، کت ، دامن ، شلوار ).


* برگذاری دوره های فشرده و خصوصی ویژه متقاضیان سایر استان ها *

اعتماد

خیاطی اعتماد
خلاصه
آموزش خیاطی
نوع خدمات
آموزش خیاطی
آموزشگاه
آموزشگاه خیاطی اعتماد,
تهران,فلکه اول تهرانپارس, Telephone No.02177878724
منطقه
تهرانپارس
توضیحات
دوره های تکمیلی